Online turundus

Reklaam internetis on üks soodsamaid kanaleid oma ettevõtte tutvustamiseks nii kodumaal kui ka välisriikides.

Internetiturunduse eesmärgiks on tuua potentsiaalne klient kodulehele ja saabunud külalise käitumise mõjutamine ettevõtjale kasulikus suunas. Oluline on märkida, et kliendi toomine kodulehele on sama tähtis kui kodulehe sisu, mis mõjutab otseselt külastaja ostuotsust. Seega tuleks panustada samaväärselt nii kodulehekülje sisule kui ka kodulehekülje turundamisele.

Internetireklaami suurimad plussid on interaktiivsus – kaasata klienti aktiivselt osalema ja võimalus läheneda väga spetsiifilisele sihtgrupile.

Sõltuvalt kliendi vajadustest võib internetiturundus tähendada järgmist:

  • Kodulehekülje loomine ja selle avalikustamine hästi valitud internetiaadressil
  • Koduleheküljele otsisõnade sisestamine, mis teeb lehekülje leitavaks otsimootorites
  • Otsingumootorites registreerumine
  • Erinevaid e-kampaaniad ehk interneti teel saadetav reklaam
  • Erinevad interaktiivsed internetimängud, mis lahutavad meelt ja samal ajal mõjutavad klienti reklaamijale soodsas suunas
  • Reklaambännerid ja lingid internetiportaalides
  • Kodulehekülje aadressi kordamine ettevõtte muudes reklaammaterjalides
  • Erialaste artiklite kirjutamine muus meedias
  • Kodulehekülje mingi osa muutmine erialase info portaaliks, mille eesmärk on jagada teadmisi konkreetses valdkonnas ja seeläbi kasvatada ettevõtte usaldusväärsust ja müüki

Internetiturundusplaani loomise etapid:

  • Tellija ärimudeli, muu turunduse ja konkurentide hindamine
  • Kliendi soovide ning tegevuste kaardistamine
  • Tegevusplaani ehk internetiturundusplaani koostamine
  • Hinnapakkumise koostamine
  • Töö teostamine vastavalt kokkulepitud turundusplaanile
Kliendid meist
Koostöö eHouse CA'ga on olnud väga meeldiv ja asjalik. Hindan kõrgelt juhtkonna ja töötajate professionaalsust, abivalmidust, sõbralikkust. On loomulik, et klient ei pruugi osata alati kõike küsida, eHouse mõtleb kaasa! Olen väga rahul sellega, et kokkulepitud tööd valmivad tähtaegselt. Probleemide ja takistuste ilmnemisel, mis võivad kokkuleppeid muuta, teavitatakse koheselt. Soovitan siiralt eHouse’i.
Janika Hiis
Eesti Kultuurkapital, kantselei juht