Online turunduse kogemused

Järgnevalt on välja toodud valik meie poolt teostatud online turunduse lahendustest. Nimekirjas on nii teostatud kampaaniate kirjeldused, kampaanialehed, portaalid.

SL Õhtulehe kampaanialeht "Starmodel 2007"

  • Kasutajad said laadida üles pilte. Toimus nii veebi- kui ka SMS-hääletus.
  • Kampaania periood 15.04.2007 - 15.05.2007
  • Külastusi kuus 69 082
  • http://www.sloleht.ee/starmodel

SL Õhtulehe kampaanialeht "Rahva Superstaar"

  • Kasutajad said kandideerida Rahva Superstaariks, laadides üles endast pildi ning soovi korral ka enda poolt esitatud laulu mp3 formaadis. Toimus mitu vooru, kus selgitati välja järgmisse vooru edasipääsenud, kus kandideerijate ülesandeks oli endast järjekordne pilt üles laadida. Toimus nii veebi- kui ka SMS-hääletus.
  • Kampaania periood 02.04.2007 - 21.05.2007
  • Külastusi kuus 28 051
  • http://www.sloleht.ee/superstaar

SL Õhtulehe kampaanialeht "Tunnusta Heategu"

  • Kasutajad said laadida üles Heateo ning lisada ka pildi. Toimus nii veebi- kui ka SMS-hääletus.
  • Kampaania periood 05.03.2007 - 30.03.2007
  • Külastusi kuus 22 746
  • http://www.sloleht.ee/heategu

SL Õhtulehe kampaanialeht "Tähtede Mäng 2007"

  • Kasutajad said anda hääle staarmängija poolt. Toimus nii veebi- kui ka SMS-hääletus. Kasutajate vahel loositi välja võimalus mängida enim hääli kogunud staarmängija vastu „5-te miinust“.
  • Kampaania periood 21.02.2007 - 01.03.2007
  • Külastusi kuus 9 871
  • http://projektid.ehouse.ee/allstars07

SL Õhtulehe kampaanialeht "Suur Rannapiltide Mäng"

  • Kasutajad said üles laadida pilte kaunimatest rannapiltidest. Toimus nii veebi- kui ka SMS-hääletus.
  • Kampaania periood 05.02.2007 - 12.02.2007
  • Külastusi kuus 46 096
  • http://projektid.ehouse.ee/novatours

SL Õhtulehe kampaanialeht "Ennusta Eurolaul 2007"

  • Kasutajad said anda hääli Eesti Eurolaul 2007 kandidaatidele. Hääletamine toimus veebis.
  • Kampaania periood 27.01.2007 - 02.02.2007
  • http://www.sloleht.ee/eurolaul

SL Õhtulehe ja MTV kampaanialeht "Best Baltic Act"

  • Kasutajad said ennustada MTV konkursi „Best Baltic Act“ kandideerijate hulgast võitja, andes selleks kandidaadile oma hääle. Paralleelselt toimus mäng, kus kasutajatel oli võimalus laadida üles oma bändi lugu. Toimus veebihääletus.
  • http://projektid.ehouse.ee/bba/

Portaal 4Families.eu

  • Rahvusvahelise kasutajaskonnaga portaal on suunatud peredele, kes otsivad omale abilisi kas siis lapsehoidja, vanuri hooldaja või mõne muu valdkonna abilise näol.
  • Kuus külastusi 3 200
  • http://www.4families.eu

Estonian Air'i lasteportaal

  • Estonian Air'i lastele suunatud portaal, mille eesmärgiks on lapsesõbralikult tutvustada Estonian Airi sihtpunkte. Portaal sisaldab palju õpetlikku informatsiooni ja lõbusaid mänge.
  • Portaal valminud koostöös Turundusagentuur BKP-ga.
  • Kuus külastusi 10 000
  • http://kids.estonian-air.ee

EAS Turismiagentuuri talvekampaania välisturistidele

  • Teostus ideest, andmete kogumisest, tekstide koostamisest kuni lõpplahenduseni. Turismiagentuuri talvekampaania eesmärgiks oli tutvustada välisturistidele talviseid puhkusevõimalusi.
  • Valmimisaeg: 01.01.2004

EAS Turismiagentuuri talvekampaania siseturistile

  • Teostus ideest, andmete kogumisest, tekstide koostamisest kuni lõpplahenduseni. Selle Turismiagentuuri poolt tellitud kampaania eesmärk oli tutvustada eestlastele erinevaid talviseid puhkamisvõimalusi Eestis ehk edendada siseturismi. Peale puhkamisvõimaluste tutvustamist oli kampaania koduleheküljel ka foorum, milles talviste puhkuselamuste avaldajate vahel loositi välja auhindadena majutusi ja SPA pakette erinevate eesti ettevõtjate poolt. Külastatavus 21 tuh. - seega võib mainida, et külastatavus väga hea, kuid kahjuks jäi foorumis osalejate arv madalaks. Sellest võib järeldada, et sihtgrupp ei ole väga aktiivsed oma muljete kirjalikult avaldajad.
  • Valmimisaeg: 01.01.2004

EAS Turismiagentuur Rännumees Ants suvekampaania

  • 2 kuud kestnud kampaania, mille raames tutvustati iganädalaselt ühte siseturismi piirkonda. Eesmärk oli suunata "siseturiste" maapiirkondadesse ja toetada turismivaldkonnas tegutsevate väikeettevõtjate tegevust toetades nende turundustegevust. Internetikampaaniat toetas aktiivne raadioreklaam Star FM-is. eHouse CA lõi kampaania veebikeskkonna ning kogus, koostas ja sisestas kõik ettevõtete kohta käiva informatsiooni.
  • Valmimisaeg: suvi 2003
Kliendid meist
eHouse'ga koostöö on kui hea vein, mis läheb aastatega aina paremaks. Meie maja üllatus tõeliselt peale esimese projektiga alustamist. Me saime selle raha eest oluliselt rohkem - hea oli proaktiivne tegutsemine projektijuhtidelt, kes soovitasid nüansse juurde ning tegid igati õnnestunult nn. täismüüki. Ja mis seal salata, kui ise teemat ei valda, on väga hea kui projekti tasemel koos ja enamgi veel kaasa mõeldakse. Tähtaajad on selles majas au sees ning loodavad lahendused on tasemel. Soovitan kohe projekti alguses kokkulepped avatud suhtlemise osas paika panna - nii võite kindel olla, et partner on sammu võrra lähemal Teie vajadustele.
Margit Raid
Brümmel Kanepi Pirita turundus- ja kommunikatsioonibüroo